Comarch ERP XL - moduł CRM
Moduł XL CRM (Customer Relationship Management) jest nieocenionym narzędziem do zarządzania kontaktami z klientem w czasie działań przedsprzedażowych, jak i potem w celu utrzymania profesjonalnej obsługi klienta.
Moduł pozwala budować wieloetapowe kampanie marketingowe, serwisowe, windykacyjne, umożliwia zarządzanie projektami, wizytami itp.
System Comarch ERP XL umożliwia także odpowiednie planowanie i podział zadań dla konkretnych pracowników biorących udział w poszczególnych etapach prowadzonych kampanii. Każdy pracownik jest odpowiednio wcześniej informowany o przydzielonym mu zadaniu i terminie jego wykonania.
Dzięki modułowi XL CRM przełożony ma również możliwość planowania i bieżącego śledzenia pracy przedstawicieli handlowych pracujących w terenie, w tym m.in. wizyt u klientów, co świetnie się sprawdza w sytuacjach, kiedy firma posiada wielu handlowców pracujących w terenie. Dostęp do aplikacji CRM możliwy jest z dowolnego komputera z połączeniem do Internetu i przeglądarką internetową. Przedstawiciele firmy pracujący w terenie mogą również pracować na urządzeniach mobilnych, dzięki czemu mają łatwy i czytelny dostęp do wszelkich informacji spływających z centrali firmy. Podczas wizyty u klienta każdy handlowiec, poprzez system automatycznych podpowiedzi na bieżąco widzi historię transakcji i kontaktów z danym klientem np. stan płatności, zawarte transakcje, zarejestrowane rezerwacje, zamówienia czy wygenerowane zlecenia produkcyjne. Dostęp do historii kontaktów z danym klientem, oraz bieżąca historia dokonanych przez niego transakcji powoduje, że możliwe jest indywidualne dostosowanie oferty według potrzeb klienta.
Główna korzyść z wykorzystania modułu XL CRM to możliwość szybkiego i przejrzystego podglądu wszelkich relacji, jakie firma nawiązuje ze swoimi kontrahentami oraz stosowanie i monitorowanie odpowiednich narzędzi marketingowych i promocyjnych w celach uatrakcyjnienia i odpowiedniego dopasowania oferty.
Moduł XL CRM może również być wykorzystywany w posprzedażowej obsłudze klienta. Służby serwisowe mogą używać tego modułu jako narzędzie wspomagające kontakty i generujące zadania związane z utrzymaniem i podnoszeniem poziomu satysfakcji klientów. Działania takie mogą być definiowane jako działania cykliczne z danym kontrahentem, powiązane z przypominaniem w odpowiednim czasie o ich wykonaniu.
Dla każdej kampanii można zdefiniować wartościowo lub ilościowo konkretny cel, przypisać budżet oraz określić ramy czasowe jej poszczególnych etapów. Przy pomocy raportu dla kampanii można na każdym etapie jej realizacji śledzić terminowość przeprowadzanych akcji, stopień wykorzystania budżetu, czy stopień realizacji złożonego celu. W module XL CRM można tworzyć analizy na podstawie definiowalnych kodów fiaska, które mogą określać, dlaczego działania z danym klientem nie zakończyły się sukcesem.
Okno wybranego raportu z kampanii w module CRM programu Comarch ERP XL
Raport z kampanii
System pozwala na łączenie kampanii w łańcuchy, np. jeżeli dla danego klienta kampania się zakończyła, to automatycznie może on trafiać do kolejnej.
Dzięki możliwości powiązania dokumentów kosztowych i przychodowych z daną kampanią lub kolejnym jej etapem istnieje możliwość bieżącego śledzenia efektywności całej kampanii, jak również poszczególnych jej etapów.
Na każdym etapie kampanii CRM system umożliwia łatwe i szybkie generowanie mailingów do wybranych kontrahentów.
Dzięki pełnej integracji z pozostałymi modułami systemu operator ma dostęp do wszystkich informacji związanych z historią współpracy z klientem.
ektywności całej kampanii, jak również poszczególnych jej etapów.
Na każdym etapie kampanii CRM system umożliwia łatwe i szybkie generowanie mailingów do wybranych kontrahentów.
Dzięki pełnej integracji z pozostałymi modułami systemu operator ma dostęp do wszystkich informacji związanych z historią współpracy z klientem.
Bardzo fajna profesjonalna obsługa szczególnie Pana Piotra H, polecam Urszula Solmatic.
Profesjonalna obsługa, godny polecenia.