Comarch ERP Optima - moduł CRM Plus
CRM Plus to moduł łączący pełną funkcjonalność podstawowego modułu CRM z mechanizmami windykacji należności.
Funkcjonalność modułu w zakresie podstawowym obejmuje m.in.:
- rejestrację kontaktów z klientami w najprostszej postaci (klient, data, rozmawiający, opis przebiegu rozmowy, czas rozmowy, itd.),
- harmonogramowanie zadań i rejestrację wykonanych czynności (opiekun zadania, termin realizacji zadania, priorytet, procent wykonania zadania, itd.),
- rejestrację wywiadów (proste ankiety marketingowe - klient, pytania i odpowiedzi, itd.),
- ustalanie procedur obsługi klienta (stosowane np. przez biura rachunkowe),
- analizę czas/kosztu kontaktów,
- kojarzenie dokumentów oraz plików z określonym kontaktem lub zadaniem,
- faktury cykliczne – automatyczne generowanie wielu faktur dla wielu podmiotów,
- obsługę firmowe skrzynki poczty elektronicznej,
- przygotowanie oraz obsługę ofert handlowych,
- bazę wiedzy - wyszukiwanie odpowiedzi na powtarzające się pytania.
Windykacja należności
W ramach procesu windykacji Comarch ERP Optima CRM Plus umożliwia:
- automatyczne wysyłanie wiadomości e-mail informujących kontrahentów o nieuregulowanych płatnościach,
- tworzenie kontaktów / zadań CRM związanych z kontrahentami-dłużnikami,
- generowanie i wysyłanie poprzez e-mail ponagleń zapłaty,
- blokowanie sprzedaży z danym kontrahentom.
Etapy procesu windykacyjnego można definiować elastycznie względem poszczególnych kontrahentów.
W Comarch ERP Optima CRM Plus można ustawić wysokość należności, która ma być objęta procesem windykacji. Po jej przekroczeniu program sam rozpocznie wysyłanie powiadomień oraz tworzenie zadań zgodnie z wcześniej ustalonym schematem windykacyjnym.
Dodatkowo można określić czy po przekroczeniu terminu płatności powinny się naliczać odsetki, o których kontrahent zostanie powiadomiony przy okazji automatycznej wysyłki ponagleń zapłaty.
Bardzo fajna profesjonalna obsługa szczególnie Pana Piotra H, polecam Urszula Solmatic.
Profesjonalna obsługa, godny polecenia.