Comarch ERP Optima - moduł Biuro Rachunkowe
Comarch ERP OPTIMA Biuro Rachunkowe umożliwia:
- wykorzystanie indywidualnie definiowanych cech/atrybutów, za pomocą których można dokładnie opisać każdego kontrahenta, zgodnie z potrzebami biura;
- wysłanie e-maili, wywołanie komunikatora typu Skype czy otwarcie strony internetowej klienta;
- sortowanie i grupowanie klientów wg wybranych cech/atrybutów;
- rejestrowanie oraz analizowanie czasu pracy poświęconego danemu klientowi, sprawdzenie etapów prac związanych z klientami np. dostarczeniem czy zaksięgowaniem dokumentów;
- wykonania operacji seryjnych jak np. obliczanie deklaracji, wydruki deklaracji, import dokumentów poprzez Uwierzytelnioną Wymianę Danych;
- przygotowania wielu analiz w kontekście wskazanych baz Klientów;
- wykonania czynności administracyjnych, takich jak kopie bezpieczeństwa i konwersje baz danych dla wybranych lub wszystkich baz danych Comarch OPTIMA;
- eksport danych do arkusza kalkulacyjnego, sprawdzenie etapów prac związanych z klientami, np. dostarczeniem czy zaksięgowaniem dokumentów;
- eksport danych do arkusza kalkulacyjnego.
Eksport do systemu e-Deklaracje
Moduł Biuro Rachunkowe usprawnia codzienną pracę. Analizy jakie można przygotować w module mogą być pomocne zarówno w przygotowaniu informacji dla klienta, jak również w sprawdzaniu rentowności współpracy z danym klientem. Comarch ERP OPTIMA w połączeniu z modułem Biuro Rachunkowe to doskonałe narzędzie pracy dla każdego biura.
Bardzo fajna profesjonalna obsługa szczególnie Pana Piotra H, polecam Urszula Solmatic.
Profesjonalna obsługa, godny polecenia.